Shout

Someday I'll find a way
someday I will figure it all out
But now I've got nothing to say
But if you want I could shout..
_______________


Idag klev man upp redan vid halv nio så lite nytta har man hunnit med iaf =) ..
Stan, jobbcenter, handla, hem, färga håret, fixa naglarna..
Så nu e man mörkröd igen <3 ;D

Måste packa å vika in sista tvätten innan dagen e slut..
Blir en lång dag imorgon, mycke å göra.
Men förhoppningsvis slutar dagen bra ;)


Nä nu ska man ta å hitta på nå kanske medans solen ännu e uppe..
=)

_______________
Over and Out !

Kommentarer
Postat av: Mommi

Vad fin du blev, jag ville röra på din kind och fick mig en kyss av datan.Nämnligen statisk.

Så kan de gå. kram

2010-03-12 @ 22:10:42
Postat av: mommi

Vad fin du blev, jag skulle stryka din kind,,

och datan gav mig en kyss.STATISK..

Så kan det gå,Kram och ta hand om dig..

Din Mormor!

2010-03-12 @ 22:20:17
URL: http://dirsa.blogg.se/
Postat av: lyk

få se naglarna då?

2010-04-22 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0