Värdelös dag

- Has someone taken your faith? Its real.
The pain you feel?
The life? The love, you died to hear?
The hope that stops the broken hearts?
Your trust?
You must confess..
_______________

Vilken värdelös dag, grå himmel, ca 4 grader ute och har absolut inte ett skit att göra..
Eller jo de finns massor men ingen motivation..
Längtar tills om en vecka. Vill ha april nu..
Vill ha jobb imorgon..
Vill ha sommar och sol idag.
Men lär ju inte ske.

Här är min tragiska utsikt från mitt fönster
(parkering och bygg grejer som förmodligen ska till
lägenhetshuset runt hörnet som håller på att renoveras)



Får hoppas på sol nu framöver så resten av snön försvinner snart :)
Nää nu fick jag ett plötsligt sug efter makaronivälling?!
Haha de va inte igår man åt de så att säga.
Ska leta upp nå gott recept på internet å sen ta å värma mig lite välling ;D

________________
Over and Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0