Known as life

- A piece of a puzzle known as life
Wrapped in guilt, sealed up tight..
_____________



En månad sedan jag uppdaterade.. Är verkligen urkass på de här me bloggandet.. ;D


Iaf så var natten kall men nu tycker jag solen börjar skymta bakom persienerna.
Sommaren får gärna ta å komma nu, vill ha plusgrader, linne och färg på dököttet!

Nu ska jag börja ragga runt efter ett bra abonnemang till min efterlängtade vivaz som jag ännu inte har köpt.
Seg som man är, men när man tvingas leva på soc så är man ju aldrig säker om man får nå pengar
i slutet av månaden.. Men den gamla trasan som jag kallar min nuvarande mobil har
nog sjungit på sista versen..

Då va den här bloggen uppdaterad..
__________________
Over and Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0