Sparkbrallan



Funderat länge men trodde inte de fanns.
Men den som söker ska även finna och de gjorde jag!
Dessa är mina inom kort! ;D





...............................
............................
............................
................................
...............................
.................................



Naaaaaaw!!!!!

Vill ha dom NU men får köpa en i taget eftersom dom inte e gratis precis..
Lääängtar tills jag ligger och rå myser i soffan me min nya PJ ;)

_____________________
Over and Out !

Kommentarer
Postat av: K som i Kej.

alltså en sån där fick jag av min mormor när jag var typ 14. En storlek XL, men eftersom jag tydligen är längre än vad XL innebar på den tiden - så var den förkort i både armar å ben. dessutom inte lika mycket häng så skulle jag plocka upp nåt från backen skar den in... men den var röd med svarta prickar å jag såg hur sjukt ful ut i den som helst. ett favoritplagg med andra ord. ;P

2010-09-09 @ 21:39:25
Postat av: Kvitamin

Sååå mysiga! :D

2010-09-13 @ 20:40:41
Postat av: Sandra

Var kommer de andra ifrån? De som inte är ifrån OnePiece?

2010-09-13 @ 23:53:16
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0